این حرف اخرم بهت بود ولی تو گفتی مجبورم...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

این حرف اخرم بهت بود ولی تو گفتی مجبورم...

 

 

خسته شدم از تکرارِ شنیدن

”مواظب خودت باش”

تو اگر نگران حال من بودی که نمی رفتی

می ماندی...



نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت1:17---15 مرداد 1392
سلام عزیزم
لینکی


موفق باسی


mahdi
ساعت2:31---24 تير 1392
درود. عکس هایی باحالی انتخاب میکنی ولی ادم باید حوصله داشته باش مطالب رو بخونه ک متاسفانه کم پیدا میشه البته بلا نسبت خودم خخخخخخخخ


ehsan
ساعت16:23---21 تير 1392
عالی بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 20 تير 1392برچسب:,ساعت 23:50 توسط farnaz |